Relæbranden i Holbæk 2010

Her er hvad jeg har set i Holbæk her 30 timer efter branden startede.

Vi har nu togforbindelse til omverden igen, efter der blev oprettet en lokalbane Mandag d. 05/06 2010 kl. 08.30 mellem Kalundborg og Regstrup.

Den nye lokalbane fik en kort levetid, kun en dag, det må være rekord, under 20 timer fra start til slut.

Se mig på TV http://www.tv2regionerne.dk/?r=3 søg efter d. 06/07 2010 kl. 19,30 og brand i Holbæk.

Her er man ved at grave nye kabelbakker ned til den nye relæhus

Det er tydeligt at skaderne er store.

Her ryder man spor 4.

Der er ikke noget der kan bruges mere!

Her er de ved at planlægge hvor det nye relæhus skal stå.

De er igang med at forbinde kabler så Kalundborg kan komme på nettet igen.

Her er et skab der har overlevet branden.

Her ankommer det nye relæskur.

Her står en af de gamle, som blev redet i sidste minut, da den var pakeret på sporet lige bag Y-vognen.

Her er der så gravet et nyt skab ned, bemærk en mand laver noget, mens 3 andre se på, det bringer minder frem om de gode gamle dage i K.T.A.S, altid 4 mand, en arbejder, mens de andre spiller kort.

I Regionstog har men kun en mand til at kikke.

Her kommer toget mod København ind på spor 3 med lav fart igennem de låste sporskifter.

Her er fundamentet til det nye relæskur ved at blive sat i vage.

Her set fra gaden.

Her står den nye relæhytte, set fra gaden.

Alle PUer mod Kalundborg er mørklagte.

Hvad er der i disse huse????, bemærk den svenske stenvogn, som Anders her har glemt! Hvem husker ikke stentoget i Hellerup?

Her PUer mod Vipperød.

Her ses sporlåsningerne

Her ses nogle tog der var på den forkerte side idag, og ikke kunne bruges, de skulle dog komme på de rigtige spor natten mellem Tirsdag og Onsdag, de skal bruges til at køre gæster til Vig Festivallen i denne uge.

Find en fejl?????

Der var ingen fejl, de er koblet sammen.

Laaaaange tog i Kalundborg.

Toglængder som i de gode gamle dage med pasagere til Århus.

Se også en lille video. 

http://www.youtube.com/watch?v=V8KT_timpfg
 
 
MVH. Henning